«Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pagaidām necels cenas šokolādes produkcijai

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens/LETA

Saldumu un uzkodu ražotājs «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» (iepriekš «NP Foods») patlaban neplāno celt cenas šokolādes produkcijai, sacīja kompānijas sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

«Šobrīd neplānojam palielināt cenu šokolādes produkcijai. Šokolādes cenas lielākoties ir atkarīgas no izejvielu cenām kakao pupiņām un kakao masai,» sacīja Mikša. Vienlaikus viņa piebilda, ka uzņēmums nevar paredzēt kādas globālas izmaiņas varētu ietekmēt cenu šokolādei vēl līdz gada beigām.

Tāpat Mikša pastāstīja, ka Latvijas saldumu tirgū pēdējo trīs mēnešu laikā nav vērojamas būtiskas izmaiņas konkurencē, tirgus spēlētājos un arī pieprasījumā.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» 2015.gadā strādāja ar 71,565 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma zaudējumi palielinājās par 80,5% un bija 2,192 miljoni eiro.

«Orkla Confectionery & Snacks Latvija» ir reģistrēts 2009.gadā, un tā pamatkapitāls ir 40,24 miljoni eiro. Uzņēmuma īpašnieks kopš 2014.gada 26.augusta ir Norvēģijas koncerns «Orkla», kas iegādājās 100% kapitāldaļu visās «NP Foods» kompānijās. «Orkla Confectionery & Snacks Latvija» pārstāv zīmolus «Laima», «Selga», «Staburadze», «Ādažu Čipsi» un «Taffel».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu