Tūroperators «Tez Tour» šogad paredz peļņas pieaugumu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone / LETA

Tūrisma operators «Tez Tour» šogad plāno peļņas pieaugumu, savukārt uzņēmuma apgrozījumu vēl ir pāragri prognozēt, jo to varēs pateikt pēc vasaras sezonas rezultātu apkopošanas oktobrī, pastāstīja «Tez Tour» direktors Baltijas valstīs Konstantīns Paļgovs.

Viņš piebilda, ka «Tez Tour» ir vērsts nevis uz apgrozījuma palielināšanu, bet galvenokārt vēlas kāpināt peļņu, līdz ar to, ja būs mazāks apgrozījums, bet labāka peļņa, uzņēmums ar rezultātiem būs apmierināts. «Mēs negribam palielināt apjomu, mēs nesacenšamies kā olimpiskajās spēlēs, kurš būs pirmais, kurš būs otrais un cik daudz cilvēku būs mūsu reisos. Mums ir aktuāli paņemt lielāku peļņu,» teica Paļgovs, piebilstot, ka uzņēmuma peļņa līdz šim uzrāda pieaugumu un kompānija joprojām saglabā savu vadošā tūroperatora pozīciju Latvijā.

Paļgovs piebilda, ka peļņas pieaugumu iespējams sasniegt, ja tūroperators ir progresīvs, var piedāvāt jaunus galamērķus un strādāt ar uzticamiem sadarbības partneriem, ko «Tez Tour» īsteno. Tostarp «Tez Tour» sadarbībā ar Latvijas nacionālo aviokompāniju «airBaltic» šogad atvēris lidojumus uz Rimini Itālijā. «Tas bija ļoti liels risks, jo mēs nezinājām, vai klientiem šis galamērķis būs interesants vai ne. Itālija visumā ir individuāls galamērķis, un bija interesanti paskatīties, cik cilvēku gatavi lidot kopā ar tūroperatoriem grupās. Taču viņi bija gatavi ne tikai peldēt un dzīvot viesnīcā, bet arī apskatīt valsti pa reģioniem ar busiņiem, un viss bija kārtībā, visi reisi bija pilni,» sacīja Paļgovs, piebilstot, ka Itālijai kā ceļojuma galamērķim ir ļoti liela perspektīva Latvijā.

Viņš arī pastāstīja, ka nākamajā sezonā «Tez Tour» klientiem plāno piedāvāt braucienus uz vienu no septiņām Spānijai piederošajām Kanāriju salām - Fuerteventuru -, kur arī uzņēmums saskata ļoti lielas perspektīvas, līdz ar to paredz klientu pieplūdumu, kas nestu peļņu.

Paļgovs arī pastāstīja, ka šovasar «Tez Tour» piedāvāto populārāko ceļojuma maršrutu tops saglabājās līdzīgs kā pērn - pirmajā vietā bija Turcija, uz kurieni pieprasījums samazinājās tikai šā gada vasaras sezonas pirmajos divos mēnešos - aprīlī un maijā -, bet jūnijā, jūlijā un augustā bija labi rezultāti. Savukārt otrajā vietā ierindojās Grieķija, bet trešajā - Itālija, kas ir jaunums, jo pērn tūroperatora piedāvāto iecienītāko galamērķu topu noslēdza Spānija un Bulgārija.

Jau ziņots, ka pagājušajā gadā «Tez Tour» apgrozīja 21,924 miljonus eiro un nopelnīja 455 248 eiro.

«Tez Tour» reģistrēta 2002.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 2846 eiro. Tā 100% daļas pieder Luksemburgā reģistrētajai kompānijai «Azimuth Investments S.A.», liecina «Firmas.lv» informācija.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu