Asociācija: gaisa kuģu apkopes centrs piesaista jaunus biznesa aviācijas klientus

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Šā gada sākumā lidostā «Rīga» darbu sāka jauns gaisa kuģu remonta un apkopes centrs «Airline Support Baltics», kura konkurētspējīgie izcenojumi un augstā pakalpojumu kvalitāte ir būtisks priekšnosacījums jaunu biznesa aviācijas klientu piesaistei Rīgā, sacīja Latvijas Aviācijas asociācijas valdes loceklis Artūrs Kokars.

Viņš skaidroja, ka neskaitot Latvijas nacionālās aviokompānijas «airBaltic» un kravas aviopārvadājumu uzņēmuma «RAF-Avia» remonta centrus, kuri apkalpo tikai savu aviosabiedrību gaisa kuģus, «Airline Support Batlics» tagad ir lielākais gaisa kuģu remonta centrs Rīgas lidostā.

Tāpat Kokars pavēstīja, ka, pateicoties uzņēmuma «FBO Riga» sekmīgi realizētajam investīciju projektam, lidostā «Rīga» darbu ir sācis arī jauns biznesa aviācijas termināls un plašs gaisa kuģu angārs. Turklāt biznesa aviācijas pakalpojumus lidostā «Rīga» nodrošina trīs neatkarīgi biznesa aviācijas termināļi un moderna gaisa kuģu apkalpošanas infrastruktūra.

Pēc asociācijas vēstītā, gaidāms, ka tuvākajā laikā savu darbību atjaunos arī Liepājas lidosta, kuras darbības perspektīvas un nozīmīgums ir saistāms ar Kurzemes reģiona ekonomisko attīstību un savienojamības nodrošināšanu ar citiem Eiropas reģioniem.

Latvijas Aviācijas asociācijā darbojas 34 biedri, tostarp starptautiskā lidosta «Rīga», Latvijas nacionālās aviokompānija «airBaltic», par gaisa satiksmes organizēšanu Latvijā atbildīgā «Latvijas Gaisa satiksme» un Latvijas starptautisko čartera pasažieru pārvadātājs «SmartLynx Airlines».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu