Rīgā norisināsies konference par Digitālās revolūcijas ietekmi uz zīmolu attīstību

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

16. aprīlī Rīgā, Swedbank konferenču telpās, Balasta dambī 1 A (Saules akmens) norisināsies jau trešā starptautiskā «Baltijas zīmolu konference 2015» («Baltic Brand Conference 2015»), kuras šā gada tēma ir «Digitālā revolūcija. Kā zīmoli uzvar vai cīnās» («Digital Revolution. How Brands Win or Struggle»).

Digitālais laikmets ir būtiski mainījis uzņēmējdarbības vidi, piemēram, uzņēmumu biznesa stratēģijas, klientu lojalitāti, uzņēmuma pozicionējumu, kā arī ir radījis jaunus izaicinājumus un iespējas. Konferences mērķis ir stiprināt kompānijas un dot tām jaunu izaugsmes impulsu.

Reģistrācija šeit

Konferencē uzstāsies dažādu jomu profesionāļi no tādām valstīm kā Dānija, Vācija, Somija, Lietuva, Igaunija un Latvija. Būs iespēja uzzināt par MTG, TVNET, Baltic Media Monitoring Group, Illums Bolighus, Jolla, Birštono mineraliniai vandenys, Maxima, DPD, AON, SIXT, Factor Design, Metapaper, bnt attorneys-at-law pieredzi, stratēģijām, risinājumiem un jaunāko menedžmentu digitālajā laikmetā.

Konferences darba kārtība ir organizēta 4. paneļos, kas ietver prezentācijas un diskusijas ar referentiem:

Zīmola attīstība Digitālajā revolūcijā - izaicinājumi mediju biznesam

Digitālā revolūcija - jaunas stratēģijas mazumtirdzniecībā

Digitālā revolūcija - klientu lojalitāte

Zīmolu nākotne - izaicinājumi & iespējas

«Digitālais laikmets ir pavēris plašas iespējas dažādu nozaru, tostarp interneta mediju attīstībā. Mēs to esam apzinājušies un aktīvi izmantojuši, lai sasniegtu ikvienu lasītāju. Iespējams, šī ir mūsu panākumu atslēga, kas palīdzēja TVNET kļūt par vienu no vadošajiem interneta ziņu portāliem Latvijā. To, kā digitālais laikmets ir mainījis un ietekmējis TVNET darbību, jūs plašāk uzzināsiet, apmeklējot «Baltijas zīmolu konferenci»» - tā TVNET direktors Ivars Bauls.

Organizatori: Meta Advisory, Factor Design, bnt attorneys-at-law

Konferences patrons: Rīgas Ekonomikas augstskola

Konferenci atbalsta: TVNET, MTG,SWEDBANK

Pieteikšanās konferences mājas lapā: balticbrandconference.com

Dalības maksa: 199.00 EUR+PVN

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu