Mazie kolektīvās iepirkšanās portāli kaitējot industrijai (4)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: flickr.com/niallkennedy

Latvijas vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli CityLife.lv un Cherry.lv nolēmuši neļaut savus piedāvājumus izvietot portālos, kuri apkopo visu Latvijas kolektīvās iepirkšanās portālu piedāvājumus.

Portālu pārstāve Ance Rancāne portālu TVNET informēja, ka šāds lēmums pieņemts, lai pircējiem aktīvāk skaidrotu atšķirības starp kvalitāti, ko spēj piedāvāt vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli, un mazo portālu piedāvājumiem, kuru ierobežotie resursi liedz iespēju uzņemties atbildību par to piedāvājumiem.

Šobrīd Latvijā darbojas ap 40 kolektīvās iepirkšanās portālu, tomēr 93% no tirgus sastāda četri vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli. CityLife.lv un Cherry.lv sasniedz gandrīz 60% no industrijas kopējā apgrozījuma.

Pēc CityLife.lv mārketinga vadītājas Rancānes un Cherry.lv mārketinga vadītājas Annas Brūnas teiktā, mazie portāli bieži kaitē industrijai kopumā, jo nespēj nodrošināt pienācīgu kvalitāti.

Savukārt piedāvājumus apkopojošajos portālos cilvēki nezina, no kāda portāla piedāvājums tiek iegādāts.

CityLife.lv un Cherry.lv ietilpst Cherry Media Grupā, kura ir līdere kolektīvās iepirkšanās portālu industrijā Baltijas valstīs. Uzņēmumu grupā ietilpst ne vien divi vadošie portāli Latvijā, bet arī vadošie kolektīvās iepirkšanās portāli Lietuvā (Grupinis.lt, Beta.lt) un vadošais kolektīvās iepirkšanās portāls Igaunijā - Cherry.ee.

Cherry Media Grupas apgrozījums 2011. gadā bija 20 milijoni latu. Cherry Media Grupa cieši sadarbojas un daļēji pieder Slevomat Grupai, kas ir lielākais Centrāleiropas e-komercijas uzņēmums un ārpus Baltijas darbojas arī Čehijā, Ungārijā, Slovākijā un Bulgārijā.

Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu