"Lloydslist": Primorskas termināls novirzīs tankkuģu satiksmi uz Baltijas reģionu

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Krievijas jaunā naftas eksporta termināla darbības sākums Primorskā Somu jūras līcī novirzīs tankkuģu satiksmi uz Baltijas reģionu, raksta "Lloyd's List". Domājams, ka termināls ar plānoto maksimālo jaudu nedarbosies tuvākajos mēnešos, bet, pēc vairākām ziņām, tā eksporta apjoms var sasniegt līdz 240 000 barelu jēlnaftas.

Tirgus dalībnieki "Lloyd''s List" piederošajai avīzei "BunkerNews" sacīja, ka tuvākais lielākais kuģu degvielas pārkraušanas termināls Sanktpēterburgas osta pagaidām nav gatavs piemēroties jaunajam pieprasījumam. Primorska atrodas vairāku stundu brauciena attālumā no Sanktpēterburgas. Pēc tirgus dalībnieku vārdiem, jebkuram Sanktpēterburgas kuģu degvielas pārkraušanas kuģim (baržai), kas piegādā bunkerkravu uz tankkuģi jaunajā terminālā, būs nepieciešamas aptuveni 24 stundas braucienam turp un atpakaļ. Turklāt Sanktpēterburgas osta jau cieš no baržu pārmērīga daudzuma un, ņemot vērā Sanktpēterburgas baržu kapacitāti, būs vajadzīgi divi vai trīs kuģi, lai nogādātu vienu mazuta kravu ar ietilpību 3000-5000 metrisko tonnu uz tankkuģa priekšgalu. Tikmēr mazuta kravu pārvadātāji Tallinas ostā var gaidīt sava biznesa pieaugumu, kad Primorskas termināls sāks darbību, jo tankkuģi brauks tuvu Tallinai, kad viņi ieies Somu jūras līcī. Tāpat piestātnes Tallinas ostā var radīt ērtas bunkerēšanās iespējas tankkuģiem, kuri gaida uz enkurvietu atbrīvošanos Primorskā. Tallinas bunkerbaržu flotē iekļaujas barža "Viimsi" ar 3500 metrisko tonnu ietilpību, kas pieder kompānijai "NT Marine" un atbilst tankkuģu noteiktajām prasībām. Kompānijas "A/S Bunker Estonia" pārstāvis sacīja, ka Tallinas ostai ir atbilstoša infrastruktūra un iespējas, lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu